Korte gratis cursussen

Piet van Rijsingen
11 februari 2022

Vanaf nu verschijnen er ook korte gratis cursussen op de wijnbouwschool. Divers onderwerpen lenen zich prima voor een korte cursus. Dan kan een introductie zijn in een bepaald onderwerp maar ook een bepaald aspect uitdiepen op het gebied van wijnbouw of vinificatie. De eerste gratis cursus is ‘zachte snoei in een notendop” maar er volgen er spoedig meer. Het enige wat je hoeft te doen is het aanmaken van een login, verder kost het niets. Een leuke manier om kennis te maken met de wijnbouwschool.

Tips voor korte cursussen zijn welkom, wellicht dat we daar iets mee kunnen. We hebben een uitgebreid beeldarchief en tegenwoordig zitten daar ook al aardig wat video’s bij. Keuze genoeg om wat in elkaar te zetten. We gaan in elk geval het seizoen volgen met de camera om alle ins en outs van de wijnbouw in Nederland vast te leggen.

Artikel uit de categorie:
gratis cursussen

1 Reacties op "Korte gratis cursussen"